Search This Blog

Total Pageviews

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 7)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 7)



“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides” William Shakespear



Roni (kiri), aku dan Ciinx mencadangkan 'benda' yang kami pegang dihadiahkan pada Bai tu supaya dia menutup mulut. Dont worry Bai, 'benda' tu masih bersih lagi sebab baru 3 hari lepas kami ke Tesco Ampang. 'Stay free' ahakz.



Ciinx adalah pengasas kumpulan Entiti dan kumpulan pengkaji paranormal yang pertama di Malaysia (rakaman makhluk paranormal 'pontianak' didalam pejabat dan asrama tinggal yang berjaya beliau rakam seperti video dibawah).




video



Beliau juga sedang mencari penyanyi baru lelaki atau perempuan yang berbakat dalam nyanyian untuk rakaman lagu-lagu ciptaannya. Lagu dia shedap bangat.




Helo bai,

Saya punya bapak ada cakap, masa lu buat statement kat Youtube lu amik berapa 'pack'? Dia juga pesan amik yang mahal dan jangan angkat 'lalantani'.



Bai, kalau tak puas hati dengan aku, ada 4 cara



1. Suruh orang pukul aku. Kalau setakat dua tiga orang lu upah, aku rasa kecik punya hal, tapi kalau lu hantar satu lori, gajah pun boleh mati.

2. Lu kan peguam, apalagi...samanlah!

3. Kalau lu percaya kat bomoh, cari yang paling power dalam dunia ini pastu suruh dia orang mandremkan aku. He...he... Jangan haraplah boleh tembus bai! Aku cabar kalau kau tak percaya.

4. atau yang terakhir sekali, ciumlah ketiak aku dulu, pastu baru boleh 'slowtalk'.



Aku paling lemah kalau orang cakap baik-baik dengan aku tapi kalau main kasar jangan haraplah bai!



Bai, ketiak saya tidak hitam dan saya rajin mencukur bulunya serta memakai deodorant. Pasti bai akan teringat-ingat...

2 comments:

  1. ni ke blog yg bru??
    yg lme xleh gne ke uncle??

    ReplyDelete
  2. mana lagi bro story2 terbaru....dah jenuh aku open page ni xupdate update.....

    ReplyDelete