Search This Blog

Loading...

Total Pageviews

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 7)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 7)



“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides” William Shakespear



Roni (kiri), aku dan Ciinx mencadangkan 'benda' yang kami pegang dihadiahkan pada Bai tu supaya dia menutup mulut. Dont worry Bai, 'benda' tu masih bersih lagi sebab baru 3 hari lepas kami ke Tesco Ampang. 'Stay free' ahakz.



Ciinx adalah pengasas kumpulan Entiti dan kumpulan pengkaji paranormal yang pertama di Malaysia (rakaman makhluk paranormal 'pontianak' didalam pejabat dan asrama tinggal yang berjaya beliau rakam seperti video dibawah).







width="320" height="266" bgcolor="#FFFFFF"
flashvars="flvurl=http://redirector.googlevideo.com/videoplayback?id%3Dc084f780e14697fd%26itag%3D5%26source%3Dblogger%26app%3Dblogger%26cmo%3Dsensitive_content%253Dyes%26ip%3D0.0.0.0%26ipbits%3D0%26expire%3D1343742741%26sparams%3Did,itag,source,ip,ipbits,expire%26signature%3D75F88BBDA2081A26FBE719EFA1CAA3418760103A.FC13317B9C4F7F2F5DD910511439844FF59F516%26key%3Dck1&iurl=http://video.google.com/ThumbnailServer2?app%3Dblogger%26contentid%3Dc084f780e14697fd%26offsetms%3D5000%26itag%3Dw160%26sigh%3DH_tL1K1qzI0E1ioBWzrAZaurOaI&autoplay=0&ps=blogger"
allowFullScreen="true" />

video



Beliau juga sedang mencari penyanyi baru lelaki atau perempuan yang berbakat dalam nyanyian untuk rakaman lagu-lagu ciptaannya. Lagu dia shedap bangat.




Helo bai,

Saya punya bapak ada cakap, masa lu buat statement kat Youtube lu amik berapa 'pack'? Dia juga pesan amik yang mahal dan jangan angkat 'lalantani'.



Bai, kalau tak puas hati dengan aku, ada 4 cara



1. Suruh orang pukul aku. Kalau setakat dua tiga orang lu upah, aku rasa kecik punya hal, tapi kalau lu hantar satu lori, gajah pun boleh mati.

2. Lu kan peguam, apalagi...samanlah!

3. Kalau lu percaya kat bomoh, cari yang paling power dalam dunia ini pastu suruh dia orang mandremkan aku. He...he... Jangan haraplah boleh tembus bai! Aku cabar kalau kau tak percaya.

4. atau yang terakhir sekali, ciumlah ketiak aku dulu, pastu baru boleh 'slowtalk'.



Aku paling lemah kalau orang cakap baik-baik dengan aku tapi kalau main kasar jangan haraplah bai!



Bai, ketiak saya tidak hitam dan saya rajin mencukur bulunya serta memakai deodorant. Pasti bai akan teringat-ingat...

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 6)

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 6)


“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides” William Shakespear


Datuk Baljit Singh Sidhu

YUCK FOU



Kici kici lembu jaga...

sudah besar masuk askar

sudah pencen bank jaga

satu senapang peluru dua

kici kici lembu jaga



ada misai tada janggut itu kucing

ada janggut tada misai itu kambing

ada janggut ada misai itu ....

depan kasi dia suka belakang pusing



pagi-pagi dia jaga itu lembu

malam kalu dia perah itu susu

depan belakang dia juga boleh sapu



Cuba dengar lagu dibawah ini yang pernah dipopularkan oleh Hang Mokhtar sekitar 80an









Helo...,

Lu nyanyuk atau merapu?

Lu lawyer southern ads kan?

Cara lu cakap macam bagi pihak polis ngan istana jer...?

kuang..kuang..kuang..

atau nak jilat telo dato mokhtar?



Satu lagi nak tanyer,

Saper yang suruh lu buat video ni?

Ha......!

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 5)


Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 5)


“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides”
William Shakespear



Gulfstream IV



Sikorsky S-76B



Benarkah Ku Yem Rampas Pesawat Almarhum Sultan Iskandar?



1. Benarkah Ku Yem paksa Peguam Kamal Hisham Transfer 5 pesawat Al-Marhum Sultan Iskandar kepada nama Ku Yem?



2. Benarkah bila peguam taknak subahat, Ku Yem suruh orang lain buat Agreement backdate ke tarikh 02 Nov 2009 kononnya Al-Marhum dah kasi 5 pesawat tu kepada Ku Yem sebelum meninggal dunia?



3. Benarkah Ku Yem paksa Peguam Kamal Hisham tandatangan sebagai saksi kalau tak …?



4. Benarkah peguam Kamal Hisham tandatangan hanya sebagai Pesuruhjaya Sumpah yg saksikan tandatangan ornag lain?



5. Benarkah Stamping Agreement tu tarikh 03 Mac 2010?



6. Benarkah Ku Yem guna Agreement palsu tu paksa Pengarah DCA luluskan transfer?



7. Benarkah Tunku Zanariah, Ku Majid dan semua adik beradik Ku Yem Melopong?



Klik imej lebih besar



Klik imej lebih besar


Klik imej lebih besar


Klik imej lebih besar




Apakah Dato' Ali sesuai memegang watak Peter Pettigrew?





Yang Maha Halia, Lord Voldemort

Sukati akulah...bapak aku yang punya harta. Yang korang sibuk pehal?




YUCK FOU!
Datuk Baljit Singh Sidhu (lawyer for Southern Ads)



Bersambung...

Part 6 - Rampas kereta dan duit anak yatim?

Part 7 - JMF Mafia Johor? (Pengganas, rampas meriam, tulang belakang Ku Yem, naik tocang, , bangang, rampas tanah wakaf?)

Part 8 - Kandang Buaya?

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 4)


Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 4)


“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides”
William Shakespear



Kamal Hisham adalah anak angkat kesayangan Almarhum Tuanku Iskandar satu ketika dahulu. Kalau beliau masih hidup, gerenti Ku Yem kena pelempang sulung.




Kamal Hisham Jaafar

Bakal pencatat sejarah

Peguam dakwa keluarga diraja Johor ugut bunuhnya


Klik

Datuk Abu Kassim Mohammad dan Tan Sri Ismail Omar, tolong siasat mamat yang suka makan hasil lendir ni plak apa dia dah buat minggu pertama November 2011. he...he..


KONFLIK PERIBADI JANGAN SALAH GUNA KUASA


KENYATAAN BALAS PEGUAM KAMAL HISHAM BIN JAAFAR

KEPADA SIDANG AKHBAR YANG DIBUAT OLEH PEGUAM YANG MEWAKILI

SALAH SEORANG PENGARAH SOUTHERN ADS SDN BHD

YANG JUGA SEORANG KERABAT DIRAJA



28 Feb 2012 Jam 07:00ptg











Bahawa saya Kamal Hisham bin Jaafar menafikan segala tuduhan liar yang dibuat oleh seorang Kerabat Di-Raja melalui peguamnya pada jam 3:30ptg 28 Februari, 2012.







Seperti yang telah dinyatakan dalam sidang akhbar oleh pihak saya pada 31 Januari, 2012 bahawa saya sentiasa bersedia untuk memberi keterangan kepada pihak polis dan telah menulis surat secara rasmi kepada pihak polis agar kenyataan saya kepada pihak polis diambil diluar Malaysia memandangkan terdapat “ISU-ISU SENSITIF” yang terdapat disebalik kes ini.



Saya telah mendapat beberapa “UGUTAN BUNUH” yang dipercayai dibuat oleh seorang kerabat di-Raja yang mana perkara ini telah saya maklumkan kepada pihak polis. Dalam surat saya kepada pihak polis saya menerangkan bahawa lapuran polis tentang ugutan-ugutan bunuh yang saya terima masih belum saya buat memandangkan terdapat “ISU-ISU SENSITIF” yang akan timbul susulan kepada lapuran saya nanti.



Untuk pengetahuan umum, SYARIKAT SOUTHERN ADS SDN BHD adalah syarikat saya yang telah saya tubuhkan sendiri pada 2003. Kerabat di-Raja tersebut menggunakan pengaruhnya agar memasukkan dirinya kedalam syarikat ini pada tahun 2005. Segala modal telah dikeluarkan oleh saya seorang diri dan Kerabat Di-Raja tersebut tidak membuat sebarang bayaran modal.



Konflik diantara saya dan Kerabat Di-Raja tersebut merupakan konflik peribadi berpunca dari tugas saya mahu menjalankan amanah berkaitan dengan pembahagian harta pusaka yang saya percaya wujudnya unsur-unsur yang bertentangan dengan Hukum Agama dan Undang-Undang Negara.



Selain dari itu, kerabat Di-Raja tersebut menggunakan wang Syarikat untuk membayar gaji 2 orang anaknya (putera dan puterinya) yang tidak pernah hadir bekerja. Kerabat Di-Raja itu juga mengambil wang syarikat untuk membayar RM20,000/- kepada isteri mudanya setiap bulan yang tiada kaitan dengan syarikat ini. Terdapat beberapa kenderaan peribadi dibeli oleh Kerabat Di-Raja ini menggunakan wang syarikat tetapi didaftarkan atas nama peribadi dan digunakan untuk tujuan peribadinya.



Tuduhan terbaru yang dibuat terhadap saya dalam sidang media yang dibuat oleh peguam yang mewakili Kerabat Di-Raja hanya bertujuan untuk menjatuhkan kredibiliti saya yang sebenarnya bertujuan untuk mengalihkan perhatian dari isu sebenar.



Saya merasa sangat hairan, didalam sidang akhbar tersebut, peguam-peguam yang mewakili Kerabat Di-Raja mendedahkan bahawa mereka mempunyai maklumat-maklumat yang terperinci berkaitan urusan siasatan yang sepatutnya hanya diketahui oleh pihak Polis Johor. Bagaimana peguam-peguam ini boleh mengetahui terlalu banyak maklumat?



Bukankah peguam-peguam itu sendiri mengeluarkan kenyataan dalam sidang akhbar bahawa “Repot Polis tidak akan dimaklumkan kepada orang yang dilapurkan” . Saya ingin bertanya semula kepada peguam-peguam ini “Dari mana pula mereka mendapat maklumat rahsia dan sensitif itu?”.



Saya percaya maklumat-maklumat siasatan Polis Johor terhadap kes yang dibuat terhadap saya telah disalah gunakan oleh pihak tertentu sehingga menjejaskan hak saya untuk mendapat keadilan yang tulus.



Saya hairan apabila saya mahu bekerjasama dengan pihak polis dengan bertanya apakah lapuran dan tuduhan yang dibuat kepada saya, pihak polis menyatakan bahawa lapuran yang dibuat keatas saya dikategorikan sebagai “Rahsia”.



Saya mempunyai banyak dokumen yang boleh membuktikan kebenaran saya yang boleh membuktikan bahawa penjenayah sebenar adalah orang lain tapi membuat tuduhan terhadap saya kerana mahu menutup kesalahannya.



Saya sekali lagi mengulangi bahawa campur tangan Menteri Dalam Negeri dan Ketua Polis Negara adalah perlu untuk memastikan bahawa pihak Polis Johor menjalankan siasatan dan urusan secara professional dan tulus.



Sekian, Kenyataan Akhbar saya.



Kalau kita tengok wayang, cerita ini (Sultan Johor atau kerabatnya) dari Part 1- Part 4 hanyalah ibarat baru menonton 5 minit jer...



Bersambung - Part 5 - Tak lama lagi, rakyat Johor dan satu planet akan tahu kongkalikong yang pernah dilakukan oleh Yang Maha Halia, Lord Voldemort selama ini.

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 3)


Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 3)


“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides”
William Shakespear



Kamal Hisham Jaafar

Bakal pencatat sejarah

Peguam dakwa keluarga diraja Johor ugut bunuhnya




Bro Kamal Hisham, ana dengan anta tak pernah kenal apatah lagi berjumpa tapi tuhan kita maha kaya sebab DIA beri ana info pasal anta.



Menteri Dalam Negeri, tolonglah mamat Kamal Hisham ni la weii dari terus dizalimi. Jangan asyik mengeramkankan telo dalam seluar jer dalam pejabat sambil berchatting dengan... he he. Jangan takut beb, telo tu takkan menetas sampai bila-bila.



DSP Azlan, bila hang nak berubah? Jangan suka makan hasil lendir bro...bila pencen kang jadi hina teramat...



Ayah dia sampai buta kerana menangis setiap hari kerana diugut!



Wahai Yang Maha Halia, Lord Voldemort, lupakah anda yang doa orang yang dizalimi tiada hijab? Takhta yang anda miliki sekarang ini pun dirampas dengan cara jijik! Aku ingat masa muda saja perangai macam pokemon...

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 2)


Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 2)


“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides”
William Shakespear



Azmil Mustafa yang popular dengan gelaran Ali Setan ada menyimpan rahsia tentang Yang Maha Halia, Lord Voldemort.


Janganlah kita memandang yang tersurat pada Azmil Mustafa. Beliau seorang yang tidak pernah menyakiti hati orang bila berbicara dan murah dengan senyuman.Hubungan kami baik dan pernah berjiran di Bukit Indah, Ampang sekitar 18 tahun yang lalu.






Yang Maha Halia, Lord Voldemort

Apa perasaan korang kalau isteri kita kena sondol dengan Yang Maha Halia, Lord Voldemort. Pastu dia beri alasan pasal mabuk! Nak tutup kes beri 300,000 darham pastu nak rampas balik!


Watak ini diperlukan dengan segera





Bersambung - Part 3 - Siapakah lelaki yang matanya menjadi buta kerana kerap menangis diugut setiap hari?



Dimanakah anak kau?....

Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 1)


Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 1)



“Time shall unfold what plighted cunning hides, Who covert faults at last with shame derides” William Shakespear




Filem Harry Potter Malaya akan bermula...Jeng jeng jeng



Aku rasa bapak aku sendiri yang paling sesuai memegang watak Albus Dumbledor






Adakah Kamal Hisham sesuai memegang watak Black Sirius ?


Ada sesiapa yang volunteer nak jadi watak Harry Potter?


Harap maaf, watak ini telahpun disandang.


He... he...




Avada Kedavra